Warning: Table 'roncskut_kut2.roncskutatas_cache_page' doesn't exist
query: SELECT data, created, headers, expire, serialized FROM roncskutatas_cache_page WHERE cid = 'https://www.roncskutatas.com/node/460?page=5' in /home/roncskut/public_html/includes/database.mysql.inc on line 135
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/roncskut/public_html/includes/database.mysql.inc:135) in /home/roncskut/public_html/includes/bootstrap.inc on line 729
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/roncskut/public_html/includes/database.mysql.inc:135) in /home/roncskut/public_html/includes/bootstrap.inc on line 730
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/roncskut/public_html/includes/database.mysql.inc:135) in /home/roncskut/public_html/includes/bootstrap.inc on line 731
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/roncskut/public_html/includes/database.mysql.inc:135) in /home/roncskut/public_html/includes/bootstrap.inc on line 732 Irredentizmus - Revízionizmus | A II. Világháború Hadtörténeti Portálja
warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/roncskut/public_html/includes/database.mysql.inc:135) in /home/roncskut/public_html/includes/common.inc on line 153.
"Azt is levezeti melyik római légió leszármazottai az oláhok."
Szeretik magukat a rómaiaktól származtatni :-D A "Corvinus család"-ot azért vezették le a rómaiaktól,mert ki kellett találni egy családfát,hogy kellőképen megfeleljenek egy uralkodóház elvárásainak.
Pietro Ransano és a hasonló "csacsogó taljánok" jellegzetes megélhetési krónikások voltak. Kíváncsi lennék a forrásukra, de több benne a talány, képzelgéses következtetés, mint a tényeken alapuló konkrétumok.
Bonfini egyenesen Zsigmond királytól származtatja Hunyadi Jánost, mint törvénytelen fiát.
Ma ugyanígy vannak megélhetési történészek, írók. De nyugodtan elfogadhatjuk, hogy mindig is voltak.
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
A német katonáról a kép a '44.decemberi Ardennekben indított offenzíva során készült. A fotosorozatot egy amerikai katona zsákmányolta, a képsorozat számos képe megjelent több kiadványban.
Egyébként nem vagyok szerkesztője a Verebély történetét bemutató oldalnak.
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
"kiderűlhetne,hogy a mai magyar lakosság jó részének semmi köze a honfoglaláskori magyarokhoz,valamint az is kiderűlhetne,hogy nincs olyan,h vérében valaki 100% magyar."
Már vártam ezt a hazafiatlan nevelés szülte demagóg, agymosó szöveget. Nagy hókuszpók duma
:-D
1. Valójában komoly genetikai kutatómunkával számos 100% magyart lehetne találni Zalában, Csallóközben, Göcsejben, Nyírségben és főleg Erdélyben. A felsorolt tájegységeken volt legkevésbé érzékelhető a tatárdúlás, a törökök legfeljebb elportyáztak arra, de el nem foglalták (kiv. Csallóköz).
2. Aki már járt levéltárban családfakutatás céljából, az saját szemével győződhetett meg arról, hogy azon nők, akiknek nem volt férje, a foglalkozása rovatban "magánzó" volt feltüntetve, gyermekeik közül tízből, kilenc meghalt, még mielőtt megkeresztelték volna. Ez abban az időben óriási szégyennek számított, senki nem akart élete végéig fattyút nevelni, megjegyzések állandó céltáblája lenni. Szomorú, de hallgatólagosan elfogadott gyerekgyilkosság volt ez. Mindezzel csupán arra céloztam, hogy netalán egy német, török stb csapat átvonulásakor egy településen megeshetett, hogy áldott állapotba került egy-két magyar leány. De az nagyon ritka volt, hogy e "szégyengyerek" születése után még 10 napig élt, vagy tovább.
Nehéz megérteni ebben a multikulti társadalomban, de régen merőben mások voltak az erkölcsi normák. Csak ez egy külön tanulmányt érdemelne.
3. A hitetlenkedőknek szeretettel ajánlom Kiszely István professzor köteteit, amiben nagyon komoly antropológiai és genetikai összehasonlítások vannak.
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
Kalóznak: igen erre gondoltam :-)
Kundnak: jó lenne ha a tud. akadémia egyszer végre zászlajára tűzné (állami támogatással) az őskutatásunkat, melyet Korán módjára bebetonozott a finnugor elmélet.
Rengeteg - azóta felmerült - tény, és az ELFOGULATLAN tudományos kutatás sok részeredménye az, ami kellene hogy erre ösztönözze az arra hivatottakat.
Ha pedig nem hajlandók az újabb vitára, el kell küldeni őket francba képeslapot árulni.
Teljesség igénye nélkül, csupán izelítőül a több százból:
- a 2000-ben berendezett honfoglaláskori kiállítás bizonyossága ( M.N.) hogy a honf. korabeli sírok túlnyomó többségében a tetemen mellkereszt volt található ... nesze kóbor-pogány-félnomád stb bozgor elmélet...
- ha kevés volt a honfoglaló akkor ki p..sázta el az akkori Antant Europát Pozsonynál? (pardony: bratyiszlava)
- László Gyula prof. elmélete a kettős honfoglalásról miképpen illeszthető a szegedi kutatásba...
Egyébként L.Gy. nem kapott akadámikusi rangot, mert kilógott az anusnyalók sorából.
Sorolni lehetne tovább...
***
elnézést ha néha indulatos vagyok. :-x
Köszönet a cikkért Buvárkund! - tényleg érdekes.
Aljagernek teljesen igaza van, jogos és érdekes dolgokat vet fel.
Néhai László Gyula prof dolgozta ki a kettős honfoglalás elméletét is, amit számos érdekes lelettel támasztott alá. Az un. griffes-indás kultúra, azaz a honfoglalás kori, ill. az avar sírok tarsolylemezei, temetkezési szokásai, kardhüvelyei, egyéb míves használati tárgyak ugyanazon kultúrkörhöz tartoztak, mert díszítésük, kimunkálásuk megegyezett. Persze az MTA ott tett keresztbe neki, ahol tudott.
De ilyen furcsa, érthetetlen tény, hogy Badiny-Jós prof Argnetínában, a sumér tanszéken dolgozott, Magyarországon meg nem is létezik sumér tanszék, de egyiptológiai igen :-?
Sajnos tény, hogy az MTA a mindenkori hatalom igényeihez simuló, megélhetési kutatókat tömörít. Az átkosban minden könyvben szláv eredetet magyaráztak, hogy megfeleljenek a szovjet elvtársaknak. Majd a '90-es évektől egy liberális, nyugatbarát irányzat vette kezdetét.
p@nther utolsó megjegyzését nem értem :-(
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
Sumér-elmélet alapja a hasonló szavak.
Pl. Ur városa - Úr.
Egyébként meg nem értem, hogy miért nem hiszel a sumér-kelta-hun-avar-szittya-parthus (remélem nem hagytam ki senkit) ősmagyar elméletben:-D
Mondjuk nálam a Jézus magyar volt elmélet viszi a pálmát.
Röviden: Jézus, parthus herceg volt, a parthusok meg a magyar ősei...
Ezeknél a badarságoknál még a finn-ugor elmélet is hihetőbb, pedig az is 100 sebtől vérzik.
Mondjuk a nyelv dallamában lehet valami rokonság.
Mikor Németországban voltam egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy magyarul beszélgetnek. Fél füllel odafigyeltem, de ekkor már nem értettem, majd ránéztem a gépkocsi rendszámára. Finn volt.
Más népekkel nem volt még ilyen tapasztalatom:-)
__________________________________________________________________________
"A háború az az időszak, amikor a polgári lakosság fegyvert fog a hadsereg védelmére."
Cs. I. honvéd, 1943. április 28. (magyar) 2. hadsereg, Korosztyen.
Szomorú lenne, ha egy elméletet pusztán a szavak hasonlóságára építenének. Aki csak erre alapoz, az egyértelműen amatőr, tudományos szempontból joggal kritizálják, és többet árt kedvenc elméletének, mint használ. A szavak sokszor cserélődnek és átalakulnak, a nyelvtan kevésbé változik. Az egyik fő érv - többek között - hogy a sumér is agglutináló (ragozó) nyelv.
Uraim, régmúlt történelmünknek fontosabb, főképp elérhetőbb szegmensei is vannak, minthogy a sumér kontinuitással bíbelődjünk.
Jelen beszélgetésünket is félreviszi.
(párthus herceg, párthus hercegnő stb. .... hagyjuk most el)
Ha a honfoglalásnál és az Uralnál is messzebbre nézünk, én Bakay Kornél téziseit fogadom el, a szkíta vonalat.
Szőke hajú sírlakók ...
Messze mesze a Nagy Fal környékén, a sumér-magyar vitákra absz. rezistens tudósok nagyméretű temetkezéseket tártak fel magastermetű, SZŐKE és nem mongoloid tip. tetemekkel.
Szóva volna kikkel keresni a kapcsolatot tudományos síkon, csak hát ez nem passzol a fentebb említett Koránban szereplő dogmákhoz
Zárójelben Panthernek: miért ment volna ki - a hun?
Sztem sok értelme nincs vitatkoznunk a régmúlt dolgairól,mert addig nem lesz erről megegyezés vagy elfogadott magyarázat,ameddig az időgépet fel nem találják. Én jól elvagyok az 1000 utáni korszakkl és vlahogy csöppet sem érdekelnek az annál régebbi események,bár az megemlíthető,hogy valamiért mindig nagy ősöket/rokonokat keresünk/kreálunk magunknak.
Arra emlákeztet amikor elkezdtem a családfakutatást... :-)
Panther
A hun rokonság politikai okokból ment ki a divatból (mint oly sok minden). Az 1. világháborúban az antant propaganda a németeket hunoknak nevezte (a hunoknak amúgy addig sem volt jó propagandája, mert a Nyugat inkább a Római Birodalommal azonosult, nem a hunokkal). A "hun" ezáltal még kevésbé elfogadható kezdett lenni. Hasonlattal élve, ha valaki azt mondta magáról, hogy "hun" az olyan volt, mintha kijelentette volna magáról, hogy én vagyok a pökhendi, porosz, militarista, kardcsörtető Vilmos császár visszataszító katonája, aki levágta a belga kisgyerekek kezét. (ezt is terjesztette a németekről az angol propaganda, bár a háború után bevallották, hogy kitaláció volt az egész.)
Hóman Bálint, aki szerette volna visszavezetni Magyarországot Európába, rosszul lett, amikor a hun rokonságot forszírozta valaki, mert ez a nyugatiakban rossz ÉRZELMEKET keltett, és tönkretette szegény Hóman propagandáját, miszerint mi nem vérszomjas keleti csőcselék vagyunk, hanem egy kultúrnép.... Éppen ezért azokat a történetírókat támogatták, akik nem a hun rokonságot erőltették ill. diszkreditálták azokat a krónikásokat, akik a hun rokonság mellett voltak. Az egész ÉRZELMEKRŐL szólt és nem sok köze volt az igazság kereséséhez.
Szerencsére már az átkosban is voltak másként gondolkodó történelem tanárok, nekem már '80 körül is említette a néhai Dajka László, a kettős honfoglalás elméletét, bár hozzá tette ezt mások előtt ne hangoztassuk.
Igazad van, sajnos még a lelkiismeretesebb történészek sem értenek egyett szinte semmiben, nem csak eredetünket, de mindent más is ahányan vannak annyiféle képpen magyaráznak.
László Gyula abban is mértéket adó volt, hogy elméleteinél mindig hangsúlyozta, hogy ez csak egy elmélet,a jelenlegi adatok és azok saját értelmezése alapján.
Nyomába sem érő más hivatalos vagy önjelölt "tudósok" 101 %-os igazságnak állítják be elméleteiket, függetlenül attól, h. finnugor-, sumér- vagy egyébpártiak.
Bakay Kornél véleményére azért adok, mert ő újra elővette a forrásokat és el is olvasta. Elődei mindig csak kimásoltak egy két kiragadott idézetet a korábbi írók műveiből, utóbb már megfellebbezhetetlen tényekként adva tovább őket, de az eredetihez sosem alacsonyodtak le. Pl. a finn-ugor elméletnél örökké idézgetett fontos forrásról kiderült, hogy egy Oroszországban járó német kereskedő szolgája "hallotta" egy orosztól és elmesélte gazdájának is. Nyilván 100%-osan igaz, hitelt érdemlő infóról volt szó, amelyet egy magasan képzett személy szerzett be hosszú kutatásokkal...
A magyar nép név nem cseng igazán jól sehol, a holland a magyart és a cigányt ugyanazzal a névvel nevezi (a belga a csehet és a cigányt - bohémian), az angolok gyakran a hasonló hangzású éhes szóval keverik a nevünket sajnos. Pedig mi vagyunk a hunok árja: Hung-aryan, Ung-arische stb.
A cseheknek ez most komoly probléma, talán ezért sem akarják, hogy angolul Bohemia legyen az állam hivatalos neve, hanem a furán hangzó Czech Republic-kal szerencsétlenkednek...
De ki mond ilyeneket, hogy "Megyek hétvégére a Cseh Köztársaságba"...?
Különben tetszik - nem tetszik - valamilyen formában mi is a Római Birodalom örökösei vagyunk, a hivatalos nyelv még valamivel 1800 után is a latin volt nálunk, éppen az ország soknyelvűsége miatt.
Mikor Kalapos II. Jóska királyunk be akarta vezetni a németet, nagy volt a felháborodás, akárcsak a horvátoké, akik amikor a történelmi Magyarországon a magyart először akarták bevezetni hivatalos nyelvként a reformkorban, a horvátok kézzel-lábbal a latin mellett voltak...
"Különben tetszik - nem tetszik - valamilyen formában mi is a Római Birodalom örökösei vagyunk, a hivatalos nyelv még valamivel 1800 után is a latin volt nálunk, éppen az ország soknyelvűsége miatt."
Másutt is több esetben, a köznapi érintkezésben is. A katolikus egyházról nem beszélve, hisza 48. as forradalomig , (néhol már a reformtörekvések hatására egy tökösebb plébános magyarul is ...) latinul írta a matriculát, zárszámadást, levelet, a püspöki körlevelek szintúgy latinul íródtak.
A köznemesség, a "táblabíróvilág" egyrésze beszélte ugyan a németet, de nagy része "nix dájcs" ellenállással utálta, még ha tudta is. Nos ők latinul úgy - ahogy tudtak.
A soknemzetiségű országban nem volt haszontalan a latintudás. A külföldön tanuló református teologusok nyelve is a latin volt.
Írott történet, hogy a 19. szd elején a tatai Esterházy grófhoz a szomszédos Kocs község református gyülekezetének deputációja nyert kegyes meghallgatást valami föld-ügyben. S az úri vendégekkel együtt a geróf is álmélkodva hallgatta a presbiter-küldöttség vezetőjének ékes latin nyelven előadott panaszát, természetesen úgy is folytatták a beszélgetést.
Nem tartozik a vitához, de mégis elmondom személyes, többször tapasztalt élményemet: Édesapámat meg-meglátogatta a régi iskolájú plébános úr, és ha nem akarták hogy az ott lábatlankodó gyerek (én) is értse, átváltottak latinra.
Az pedig legyen házifeladat, hogy ki volt az aki pozsonyi diétán először szónokolt magyarul :-D :-D :-D
A Hídember alapján Széchenyi Istvánra gondoltam?
Nyert?:-)
__________________________________________________________________________
"A háború az az időszak, amikor a polgári lakosság fegyvert fog a hadsereg védelmére."
Cs. I. honvéd, 1943. április 28. (magyar) 2. hadsereg, Korosztyen.
Az ukrán kontaktust nem lehet együtt emlteni pld a tót vagy oláh viszonnyal.
Kárpátalja népe külön fejezet.
Bjelorusszia - Fehéroroszország (nem pontos megnevezés!) más mint oroszország. Hosszú volna elmerülni történelmükben, csupán egy dolgot emelnék ki, hisz ez a téma koherens a honlapunkkal: a Vlaszov gárdát a II. világégésben.
Vlaszovnak nem sült el jól a vh,mondjuk nem sok választása volt,a rossz és a rossz között nincs jó döntés. Nem mintha sajnálnám őt és a katonáit...megvolt a maguk sara nekik is.
Az azért sokat mond, hogy az ukránok inkább álltak a németek mellé mint a szovjetek oldalára. Ha valaki kényszerből harcol az egyik oldalon akkor azért az érezhető, az ukránoknál azért ez nem volt észrevehető... sőt!
De azért a kisebbségpolitikában a mai napig törekednek az ukránok is a tiszta nemzetállam létrehozatalára.
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
Igen, törekednek a nemzetállam felé, de ebben elenyésző súlyú a kárpátalja népe.
Sokkal jobban b... pardon piszkálja a csőrüket a nagy esztendők alatt odaszivárgott orosz népség.
Avval van nagy bajuk, ellenük hegyezik a nemzetállamot.
Az oroszok is, úgymint az oláhok igyekeznének Európa felé, no nem állami szinten és politice, csupán az egyedek migrációjára gondolnék. Persze az oláh politikai síkon is nyomul, lásd trianon óta a határ.
Szerény véleményem szerint - lehet hogy evvel egyedül állok - de hamarabb lehet a rutén-ruszin földön autonomia, mint a szerbeknél vagy az oláhoknál Erdélyországban.
Erre az is reményt ad, hogy dörgölődznének az EUhoz úgymint a NÁTÓhoz is.
Ha tökönrugdalnák Kárpátalján a beszivárgott ruszkikat, nem is volna ott baja a magyarnak.
Ja, és van abban a népségben öntudat: http://ruszin.freeweb.hu/himnusz/himn.html
Antall megállapodott annak idején az ukrán féllel-aláírták az alapszerződést.Előtte egy héttel egy népszavazás 75%-os igennel autonómiát szavazott kárpátaljának.Az alapszerződésben ennek nyoma sem volt és azóta sincs....
Félek nagyon,hogy békével sehol nem lesz autonómia.
Neked mondom Borzalmas meg mindenkinek: annak idején az első törés vonal akkor jelent meg a kormánykoaliciós frakciókban (MDF - Keresztény- Kisgazda) amikor 30 és valahány képviselő a direktrívával ellentétben NEM SZAVAZTA MEG az ukrán - magyar alapszerződést. és parlamenti hozzászólásokban bizonyították azt a tényt, hogy Jeszenszky Mekkelek egy előkészítetlen anyagot dobott a parlament elé. Antall - nem védem - akkor már nagyon beteg volt.
Emlékezzetek.
Ez már történelem - közelnézetben.
Az agyam eléggé szita.A Trianon filmben emlegette egy manus az első kormányülést(az ember nevére nem emlékszem de ugye akkor még nem volt beteg Antall) ahol közölte a miniszterelnök,hogy aki Trianonnal akar foglalkozni az azonnal adja be a lemondását.Nem adta be senki.......
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
Jövőhét szerdán június 4-e lesz. Nálunk az egyik házon már kinn van a nemzeti zászló, fekete szalaggal.
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy pontosan hány órakor írták alá a Trianoni "békeszerződést"?
Álatlában délben harangoznak. De úgy olvastam, hogy " A Békeszerződés aláírását 1920. június 4-én, délelőtt 10 órára tűzték ki." http://www.ezereves.hu/cd_reszletes.html
De volt aki 16 órát emleget. Most akkor hány órakor volt?
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
„A budapesti templomokban ma délelőtt megkondultak a harangok, a gyártelepek megszólaltatták szirénáikat, és a borzongós őszies levegőben tovahömpölygő szomorú hanghullámok a nemzeti összeomlás fájdalmas gyászát jelentették: ma délután 4 óra 30 perckor írták alá a Trianonban a magyar meghatalmazottak a békeokmányt"
A 85. évfordulón ha jól emlékszem az összes Kárpát-medencei,magyar templomban az aláírás percében harangoztak.Délután volt a harangozás.Az ablakban állva hallgattam....
:-(
Üdkivözlet mindenkinek!
Sajnos,pontosan ez a helyzet!Lassan felnő egy generáció amely már nem képes ezt megérteni!A médiának nem kis szerepe van ebben,nézzétek csak meg,ömlik a szenny,a szemét,sztárokat csinálnak értéktelen,semmi emberekből,ócska lotyók mutatnak "jó példát" fiatal lányoknak,hogyan kell egészségesen élni,gyermekeinket nem lehet este a tv elé engedni,mert később nem tudom megmagyarázni,hogy a két bácsi miért puszilkodott,és símogatta egymás kukiját!
Ez Magyarország?Ezekért folyt a Magyar vér Mohács mezején?Dobó István ezekért akasztott ki fekete koporsót a véráztatta egri falakra?Miattuk fagyott véres könny a Magyar katonák arcára a Don kanyarban?Értük esett össze az orosz tankok előtt átlőt fejjel a 16 éves fiú,kezében Magyar zászlóval? És te Barátom,egy rohadt nacionalistafasisztaantiszemitacsőcselékmocsok vagy, mert kimondod:IGAZSÁGOT... Hát szépen állunk...
Elnézést,ha valakit megbántottam,de ezek az oldalak itt a történelmüket szerető,haditechnika után érdeklődő,ismeretlenül is jó viszonyban lévő MAGYAR embereké,és ha nem érti meg ezeket a gondolatokat,ajánlom a figyelmébe a déltuán kezdődő "Maunika" show-t,amihez tartalmas és jó szórakozást kívánok!
A tisztelt tagtársaknak baráti üdvözlet:Csokis(lovag)
Ez egy meghívó, no comment (én, mi, ott leszek, ott leszünk családdal-baráttal)
"Megemlékezés Trianonról
- a magyar történelem legfájóbb eseményéről -
2008. június 4-én ( szerdán ) 18 órakor
szentmise a Tóvárosi Kapucinus templomban.
Ezt követően gyertyával, fáklyával
átvonulunk az Erzsébet téri világháborús
emlékműhöz.
Beszédet mond:
Dr. Marjanucz László
történész professzor
Koszorúzás, gyertyagyújtás,
az emlékezés virágainak elhelyezése.
Tóvárosi Plébánia és a Tatai Polgári Körök Szövetsége"
Nem CSAK szomorkodni kell hanem őrizni a lángot. Dum spiro - spero .... mondja a kínai.
Kedves csokis, csak eggyet mondanék,Igazad van!!!!!!!!!!!!!!!!!
kár hogy kevesen gondolkodnak ugy mint te
Üdvözlettel az erdelyikutatok nevében is !
,,aki remel az megél,, mondtam egyszer én
Üdv Gabriel
Kedves Gabriel!
Hála Istennek egyre többen gondolkodnak így mint én,mint MI.Szerintem ezért is vagyunk így együtt ezeken az oldalakon.Igaz,itt valójában a történelem technikai oldalát boncolgatjuk,de akik ezzel foglalkoznak,álltalában normális értékrendet fogadnak el.Biztos vannak részletkérdések,amiben nem egyforma mindenki véleménye,de a nagyálltalánosságban nézve tisztán látunk.Szerencsére eltudtam menni a wiking találkozóra,és újoncként is rögtön otthon éreztem magam,mert olyan emberekkel lehettem együtt, akik hozzám hasonlóan gondolkodnak.Az ilyen korcs társadalom ellen ez a helyes magatartás:Egymással kapcsolatban maradni itt az oldalakon,telefonon,személyesen.Járjunk találkozókra,rendezvényekre,hordjuk körbe a véres kardot,hadd lássa Europa,nem mindenki akar hemperegni a langyos pocsolyában!Alakuljanak ki ismeretségek,barátságok,egymástól ne szigetelődjünk el,vannak fiatalok akiknek mutassunk utat,ne engedjük elkallódni őket.
Hidd el sokan vagyunk akiknek Erdély nem románia,a Felvidék nem szlovákia,és bizony Mátyás nem román király volt...(A NAGY és kis kezdőbetük nem helyesírási hibák!)
Tiszteletteljes baráti üdvözlet mindenkinek,és hajrá Erdély kutatók!Csokis(lovag)
rokon lelekek vagyunk ezért nem is tudnek többet hozzáfüzni az elmondottakhoz,ismételten megerősitem hogy igazad van.Isten Áldja És Óvja Magyarországot
Üdv Gabriel
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
csokis szépen megírta sok magyar ember szívfájdalmát.
Amit szintén soha nem fogok megérteni:
- nemes dolog (sőt divat) tüntetni Tibetért. De ha valaki ezt teszi pl. Erdélyért csonkahonban, minimum agyon hallgatja a média, vagy kreténnek állítja be.
- szép dolog kimenni önkéntesnek Afrikába éhező, AIDS-es stb embereken segíteni. De ha hasonló missziós munkát vállalnál elszakított testvéreinkért, szintén idiótának néznének.
Trendi imádni az idegent, és negatív, beskatulyázott jelzőkkel illetni a hazafias érzelmű embereket.
Trendi a fogságba esett kolumbiai katonákat tarkónlövő "hős" che Guevara pólóját hordani, de Wass Albert "háborús bűnös" pólót sehol sem kapni.
És a legfontosabb:
ha bárki olyan agymosott illetővel találkozik, aki románozza a székelyt, vagy "minek gyün ide", nyugodtan mondja meg neki, hogy NEM Ő LÉPTE ÁT A HATÁRT, HANEM A HATÁR LÉPTE ÁT ŐKET!!! Mert már az M1-en is, a Nézőpont műsorban kezdték összemosni az illegális bevándorlókat a dévidéki magyarokkal. Mert hát, a menekült, az menekült - szerintük.
De volt olyan politikus is (akkor még e narancssárga párt a liberális koalícióban volt) 1994-ben, aki "lehazaárulózta" azt, aki manapság trianonozik, vagy megemlékezik róla.
No comment.
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
A délvidéki mészárlásról szintén van könyv a mek-en Vérbosszú Bácskában címmel, ha jól emlékszem.
..................
"Azt is levezeti melyik római légió leszármazottai az oláhok."
Szeretik magukat a rómaiaktól származtatni :-D A "Corvinus család"-ot azért vezették le a rómaiaktól,mert ki kellett találni egy családfát,hogy kellőképen megfeleljenek egy uralkodóház elvárásainak.
.....................
Pietro Ransano és a hasonló "csacsogó taljánok" jellegzetes megélhetési krónikások voltak. Kíváncsi lennék a forrásukra, de több benne a talány, képzelgéses következtetés, mint a tényeken alapuló konkrétumok.
Bonfini egyenesen Zsigmond királytól származtatja Hunyadi Jánost, mint törvénytelen fiát.
Ma ugyanígy vannak megélhetési történészek, írók. De nyugodtan elfogadhatjuk, hogy mindig is voltak.
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
kedves altjager!
Ha erre a képre gondolsz:
http://www.verebely.hu/index/nemet.jpg
A német katonáról a kép a '44.decemberi Ardennekben indított offenzíva során készült. A fotosorozatot egy amerikai katona zsákmányolta, a képsorozat számos képe megjelent több kiadványban.
Egyébként nem vagyok szerkesztője a Verebély történetét bemutató oldalnak.
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
"kiderűlhetne,hogy a mai magyar lakosság jó részének semmi köze a honfoglaláskori magyarokhoz,valamint az is kiderűlhetne,hogy nincs olyan,h vérében valaki 100% magyar."
Már vártam ezt a hazafiatlan nevelés szülte demagóg, agymosó szöveget. Nagy hókuszpók duma
:-D
1. Valójában komoly genetikai kutatómunkával számos 100% magyart lehetne találni Zalában, Csallóközben, Göcsejben, Nyírségben és főleg Erdélyben. A felsorolt tájegységeken volt legkevésbé érzékelhető a tatárdúlás, a törökök legfeljebb elportyáztak arra, de el nem foglalták (kiv. Csallóköz).
2. Aki már járt levéltárban családfakutatás céljából, az saját szemével győződhetett meg arról, hogy azon nők, akiknek nem volt férje, a foglalkozása rovatban "magánzó" volt feltüntetve, gyermekeik közül tízből, kilenc meghalt, még mielőtt megkeresztelték volna. Ez abban az időben óriási szégyennek számított, senki nem akart élete végéig fattyút nevelni, megjegyzések állandó céltáblája lenni. Szomorú, de hallgatólagosan elfogadott gyerekgyilkosság volt ez. Mindezzel csupán arra céloztam, hogy netalán egy német, török stb csapat átvonulásakor egy településen megeshetett, hogy áldott állapotba került egy-két magyar leány. De az nagyon ritka volt, hogy e "szégyengyerek" születése után még 10 napig élt, vagy tovább.
Nehéz megérteni ebben a multikulti társadalomban, de régen merőben mások voltak az erkölcsi normák. Csak ez egy külön tanulmányt érdemelne.
3. A hitetlenkedőknek szeretettel ajánlom Kiszely István professzor köteteit, amiben nagyon komoly antropológiai és genetikai összehasonlítások vannak.
http://www.magyarmenedek.com/products/1071/A_magyarsag_embertana_-_Kisze...
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
Locations
Kalóznak: igen erre gondoltam :-)
Kundnak: jó lenne ha a tud. akadémia egyszer végre zászlajára tűzné (állami támogatással) az őskutatásunkat, melyet Korán módjára bebetonozott a finnugor elmélet.
Rengeteg - azóta felmerült - tény, és az ELFOGULATLAN tudományos kutatás sok részeredménye az, ami kellene hogy erre ösztönözze az arra hivatottakat.
Ha pedig nem hajlandók az újabb vitára, el kell küldeni őket francba képeslapot árulni.
Teljesség igénye nélkül, csupán izelítőül a több százból:
- a 2000-ben berendezett honfoglaláskori kiállítás bizonyossága ( M.N.) hogy a honf. korabeli sírok túlnyomó többségében a tetemen mellkereszt volt található ... nesze kóbor-pogány-félnomád stb bozgor elmélet...
- ha kevés volt a honfoglaló akkor ki p..sázta el az akkori Antant Europát Pozsonynál? (pardony: bratyiszlava)
- László Gyula prof. elmélete a kettős honfoglalásról miképpen illeszthető a szegedi kutatásba...
Egyébként L.Gy. nem kapott akadámikusi rangot, mert kilógott az anusnyalók sorából.
Sorolni lehetne tovább...
***
elnézést ha néha indulatos vagyok. :-x
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
Azt lehagytad,hogy a mellkeresztesek bizonyítottan szőkék voltak... :-x
.....................
Köszönet a cikkért Buvárkund! - tényleg érdekes.
Aljagernek teljesen igaza van, jogos és érdekes dolgokat vet fel.
Néhai László Gyula prof dolgozta ki a kettős honfoglalás elméletét is, amit számos érdekes lelettel támasztott alá. Az un. griffes-indás kultúra, azaz a honfoglalás kori, ill. az avar sírok tarsolylemezei, temetkezési szokásai, kardhüvelyei, egyéb míves használati tárgyak ugyanazon kultúrkörhöz tartoztak, mert díszítésük, kimunkálásuk megegyezett. Persze az MTA ott tett keresztbe neki, ahol tudott.
De ilyen furcsa, érthetetlen tény, hogy Badiny-Jós prof Argnetínában, a sumér tanszéken dolgozott, Magyarországon meg nem is létezik sumér tanszék, de egyiptológiai igen :-?
Sajnos tény, hogy az MTA a mindenkori hatalom igényeihez simuló, megélhetési kutatókat tömörít. Az átkosban minden könyvben szláv eredetet magyaráztak, hogy megfeleljenek a szovjet elvtársaknak. Majd a '90-es évektől egy liberális, nyugatbarát irányzat vette kezdetét.
p@nther utolsó megjegyzését nem értem :-(
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
Azt értettem ezalatt,hogy már megjelent az a nézet is,hogy a mellkeresztes sírokban talált emberek szőkék voltak... bár sztem mindkettő kamu...
Nem tudom,hogy a sumérok hogyan jönnének a magyarokhoz...
Bár a "magyar" nép is tág fogalom.
.....................
Sumér-elmélet alapja a hasonló szavak.
Pl. Ur városa - Úr.
Egyébként meg nem értem, hogy miért nem hiszel a sumér-kelta-hun-avar-szittya-parthus (remélem nem hagytam ki senkit) ősmagyar elméletben:-D
Mondjuk nálam a Jézus magyar volt elmélet viszi a pálmát.
Röviden: Jézus, parthus herceg volt, a parthusok meg a magyar ősei...
Ezeknél a badarságoknál még a finn-ugor elmélet is hihetőbb, pedig az is 100 sebtől vérzik.
Mondjuk a nyelv dallamában lehet valami rokonság.
Mikor Németországban voltam egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy magyarul beszélgetnek. Fél füllel odafigyeltem, de ekkor már nem értettem, majd ránéztem a gépkocsi rendszámára. Finn volt.
Más népekkel nem volt még ilyen tapasztalatom:-)
__________________________________________________________________________
"A háború az az időszak, amikor a polgári lakosság fegyvert fog a hadsereg védelmére."
Cs. I. honvéd, 1943. április 28. (magyar) 2. hadsereg, Korosztyen.
"Mondjuk nálam a Jézus magyar volt elmélet viszi a pálmát.
Röviden: Jézus, parthus herceg volt, a parthusok meg a magyar ősei..."
Ez igaz,mert látták Jézust Jeruzsálembe mentében, a mente,mint tudjuk magyar.
.....................
Szomorú lenne, ha egy elméletet pusztán a szavak hasonlóságára építenének. Aki csak erre alapoz, az egyértelműen amatőr, tudományos szempontból joggal kritizálják, és többet árt kedvenc elméletének, mint használ. A szavak sokszor cserélődnek és átalakulnak, a nyelvtan kevésbé változik. Az egyik fő érv - többek között - hogy a sumér is agglutináló (ragozó) nyelv.
Üdv
Mester...............
Meg még 500 nyelv is ragozó...
Amúgy érdekes,hogy a hun rokonség kiment a divatból,biztos már nem lennének eléggé dicső ősök ... :-?
.....................
Locations
Uraim, régmúlt történelmünknek fontosabb, főképp elérhetőbb szegmensei is vannak, minthogy a sumér kontinuitással bíbelődjünk.
Jelen beszélgetésünket is félreviszi.
(párthus herceg, párthus hercegnő stb. .... hagyjuk most el)
Ha a honfoglalásnál és az Uralnál is messzebbre nézünk, én Bakay Kornél téziseit fogadom el, a szkíta vonalat.
Szőke hajú sírlakók ...
Messze mesze a Nagy Fal környékén, a sumér-magyar vitákra absz. rezistens tudósok nagyméretű temetkezéseket tártak fel magastermetű, SZŐKE és nem mongoloid tip. tetemekkel.
Szóva volna kikkel keresni a kapcsolatot tudományos síkon, csak hát ez nem passzol a fentebb említett Koránban szereplő dogmákhoz
Zárójelben Panthernek: miért ment volna ki - a hun?
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
de buták voltak! nem építettek nagy házakat stb stb.... :-D
.....................
Sztem sok értelme nincs vitatkoznunk a régmúlt dolgairól,mert addig nem lesz erről megegyezés vagy elfogadott magyarázat,ameddig az időgépet fel nem találják. Én jól elvagyok az 1000 utáni korszakkl és vlahogy csöppet sem érdekelnek az annál régebbi események,bár az megemlíthető,hogy valamiért mindig nagy ősöket/rokonokat keresünk/kreálunk magunknak.
Arra emlákeztet amikor elkezdtem a családfakutatást... :-)
.....................
Panther
A hun rokonság politikai okokból ment ki a divatból (mint oly sok minden). Az 1. világháborúban az antant propaganda a németeket hunoknak nevezte (a hunoknak amúgy addig sem volt jó propagandája, mert a Nyugat inkább a Római Birodalommal azonosult, nem a hunokkal). A "hun" ezáltal még kevésbé elfogadható kezdett lenni. Hasonlattal élve, ha valaki azt mondta magáról, hogy "hun" az olyan volt, mintha kijelentette volna magáról, hogy én vagyok a pökhendi, porosz, militarista, kardcsörtető Vilmos császár visszataszító katonája, aki levágta a belga kisgyerekek kezét. (ezt is terjesztette a németekről az angol propaganda, bár a háború után bevallották, hogy kitaláció volt az egész.)
Hóman Bálint, aki szerette volna visszavezetni Magyarországot Európába, rosszul lett, amikor a hun rokonságot forszírozta valaki, mert ez a nyugatiakban rossz ÉRZELMEKET keltett, és tönkretette szegény Hóman propagandáját, miszerint mi nem vérszomjas keleti csőcselék vagyunk, hanem egy kultúrnép.... Éppen ezért azokat a történetírókat támogatták, akik nem a hun rokonságot erőltették ill. diszkreditálták azokat a krónikásokat, akik a hun rokonság mellett voltak. Az egész ÉRZELMEKRŐL szólt és nem sok köze volt az igazság kereséséhez.
Üdv
Mester...............
Szerencsére már az átkosban is voltak másként gondolkodó történelem tanárok, nekem már '80 körül is említette a néhai Dajka László, a kettős honfoglalás elméletét, bár hozzá tette ezt mások előtt ne hangoztassuk.
..................
Igazad van, sajnos még a lelkiismeretesebb történészek sem értenek egyett szinte semmiben, nem csak eredetünket, de mindent más is ahányan vannak annyiféle képpen magyaráznak.
..................
László Gyula abban is mértéket adó volt, hogy elméleteinél mindig hangsúlyozta, hogy ez csak egy elmélet,a jelenlegi adatok és azok saját értelmezése alapján.
Nyomába sem érő más hivatalos vagy önjelölt "tudósok" 101 %-os igazságnak állítják be elméleteiket, függetlenül attól, h. finnugor-, sumér- vagy egyébpártiak.
Bakay Kornél véleményére azért adok, mert ő újra elővette a forrásokat és el is olvasta. Elődei mindig csak kimásoltak egy két kiragadott idézetet a korábbi írók műveiből, utóbb már megfellebbezhetetlen tényekként adva tovább őket, de az eredetihez sosem alacsonyodtak le. Pl. a finn-ugor elméletnél örökké idézgetett fontos forrásról kiderült, hogy egy Oroszországban járó német kereskedő szolgája "hallotta" egy orosztól és elmesélte gazdájának is. Nyilván 100%-osan igaz, hitelt érdemlő infóról volt szó, amelyet egy magasan képzett személy szerzett be hosszú kutatásokkal...
Üdv
Mester...............
A magyar nép név nem cseng igazán jól sehol, a holland a magyart és a cigányt ugyanazzal a névvel nevezi (a belga a csehet és a cigányt - bohémian), az angolok gyakran a hasonló hangzású éhes szóval keverik a nevünket sajnos. Pedig mi vagyunk a hunok árja: Hung-aryan, Ung-arische stb.
..................
A cseheknek ez most komoly probléma, talán ezért sem akarják, hogy angolul Bohemia legyen az állam hivatalos neve, hanem a furán hangzó Czech Republic-kal szerencsétlenkednek...
De ki mond ilyeneket, hogy "Megyek hétvégére a Cseh Köztársaságba"...?
Különben tetszik - nem tetszik - valamilyen formában mi is a Római Birodalom örökösei vagyunk, a hivatalos nyelv még valamivel 1800 után is a latin volt nálunk, éppen az ország soknyelvűsége miatt.
Mikor Kalapos II. Jóska királyunk be akarta vezetni a németet, nagy volt a felháborodás, akárcsak a horvátoké, akik amikor a történelmi Magyarországon a magyart először akarták bevezetni hivatalos nyelvként a reformkorban, a horvátok kézzel-lábbal a latin mellett voltak...
Üdv
Mester...............
"Különben tetszik - nem tetszik - valamilyen formában mi is a Római Birodalom örökösei vagyunk, a hivatalos nyelv még valamivel 1800 után is a latin volt nálunk, éppen az ország soknyelvűsége miatt."
Csak írásban használták a latint,szóban nem.
.....................
Tudomásom szerint az országgyűlési felszólalásoknál is.
Üdv
Mester...............
Locations
Másutt is több esetben, a köznapi érintkezésben is. A katolikus egyházról nem beszélve, hisza 48. as forradalomig , (néhol már a reformtörekvések hatására egy tökösebb plébános magyarul is ...) latinul írta a matriculát, zárszámadást, levelet, a püspöki körlevelek szintúgy latinul íródtak.
A köznemesség, a "táblabíróvilág" egyrésze beszélte ugyan a németet, de nagy része "nix dájcs" ellenállással utálta, még ha tudta is. Nos ők latinul úgy - ahogy tudtak.
A soknemzetiségű országban nem volt haszontalan a latintudás. A külföldön tanuló református teologusok nyelve is a latin volt.
Írott történet, hogy a 19. szd elején a tatai Esterházy grófhoz a szomszédos Kocs község református gyülekezetének deputációja nyert kegyes meghallgatást valami föld-ügyben. S az úri vendégekkel együtt a geróf is álmélkodva hallgatta a presbiter-küldöttség vezetőjének ékes latin nyelven előadott panaszát, természetesen úgy is folytatták a beszélgetést.
Nem tartozik a vitához, de mégis elmondom személyes, többször tapasztalt élményemet: Édesapámat meg-meglátogatta a régi iskolájú plébános úr, és ha nem akarták hogy az ott lábatlankodó gyerek (én) is értse, átváltottak latinra.
Az pedig legyen házifeladat, hogy ki volt az aki pozsonyi diétán először szónokolt magyarul :-D :-D :-D
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
A Hídember alapján Széchenyi Istvánra gondoltam?
Nyert?:-)
__________________________________________________________________________
"A háború az az időszak, amikor a polgári lakosság fegyvert fog a hadsereg védelmére."
Cs. I. honvéd, 1943. április 28. (magyar) 2. hadsereg, Korosztyen.
http://www.fn.hu/kulfold/20080429/ukrajna_hatarai_irjak_igaz/
Érdekes megközelítés!
Borzalmas....
Locations
Az ukrán kontaktust nem lehet együtt emlteni pld a tót vagy oláh viszonnyal.
Kárpátalja népe külön fejezet.
Bjelorusszia - Fehéroroszország (nem pontos megnevezés!) más mint oroszország. Hosszú volna elmerülni történelmükben, csupán egy dolgot emelnék ki, hisz ez a téma koherens a honlapunkkal: a Vlaszov gárdát a II. világégésben.
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
Vlaszovnak nem sült el jól a vh,mondjuk nem sok választása volt,a rossz és a rossz között nincs jó döntés. Nem mintha sajnálnám őt és a katonáit...megvolt a maguk sara nekik is.
.....................
Az azért sokat mond, hogy az ukránok inkább álltak a németek mellé mint a szovjetek oldalára. Ha valaki kényszerből harcol az egyik oldalon akkor azért az érezhető, az ukránoknál azért ez nem volt észrevehető... sőt!
De azért a kisebbségpolitikában a mai napig törekednek az ukránok is a tiszta nemzetállam létrehozatalára.
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
Locations
Igen, törekednek a nemzetállam felé, de ebben elenyésző súlyú a kárpátalja népe.
Sokkal jobban b... pardon piszkálja a csőrüket a nagy esztendők alatt odaszivárgott orosz népség.
Avval van nagy bajuk, ellenük hegyezik a nemzetállamot.
Az oroszok is, úgymint az oláhok igyekeznének Európa felé, no nem állami szinten és politice, csupán az egyedek migrációjára gondolnék. Persze az oláh politikai síkon is nyomul, lásd trianon óta a határ.
Szerény véleményem szerint - lehet hogy evvel egyedül állok - de hamarabb lehet a rutén-ruszin földön autonomia, mint a szerbeknél vagy az oláhoknál Erdélyországban.
Erre az is reményt ad, hogy dörgölődznének az EUhoz úgymint a NÁTÓhoz is.
Ha tökönrugdalnák Kárpátalján a beszivárgott ruszkikat, nem is volna ott baja a magyarnak.
Ja, és van abban a népségben öntudat:
http://ruszin.freeweb.hu/himnusz/himn.html
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
Antall megállapodott annak idején az ukrán féllel-aláírták az alapszerződést.Előtte egy héttel egy népszavazás 75%-os igennel autonómiát szavazott kárpátaljának.Az alapszerződésben ennek nyoma sem volt és azóta sincs....
Félek nagyon,hogy békével sehol nem lesz autonómia.
Borzalmas....
Locations
Neked mondom Borzalmas meg mindenkinek: annak idején az első törés vonal akkor jelent meg a kormánykoaliciós frakciókban (MDF - Keresztény- Kisgazda) amikor 30 és valahány képviselő a direktrívával ellentétben NEM SZAVAZTA MEG az ukrán - magyar alapszerződést. és parlamenti hozzászólásokban bizonyították azt a tényt, hogy Jeszenszky Mekkelek egy előkészítetlen anyagot dobott a parlament elé. Antall - nem védem - akkor már nagyon beteg volt.
Emlékezzetek.
Ez már történelem - közelnézetben.
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
Az agyam eléggé szita.A Trianon filmben emlegette egy manus az első kormányülést(az ember nevére nem emlékszem de ugye akkor még nem volt beteg Antall) ahol közölte a miniszterelnök,hogy aki Trianonnal akar foglalkozni az azonnal adja be a lemondását.Nem adta be senki.......
Borzalmas....
Az akkori MDF már a megválasztásakor is halára volt ítélve, nem véletlen vált ki belőle a MIÉP, MÉP és a többi egyéni képviselő.
..................
Sűrűbben kellene nézned a Kárpát híradót.
..................
http://www.youtube.com/watch?v=UjPDprrJnPM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XUSKwVGjhCc
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
Jövőhét szerdán június 4-e lesz. Nálunk az egyik házon már kinn van a nemzeti zászló, fekete szalaggal.
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy pontosan hány órakor írták alá a Trianoni "békeszerződést"?
Álatlában délben harangoznak. De úgy olvastam, hogy " A Békeszerződés aláírását 1920. június 4-én, délelőtt 10 órára tűzték ki." http://www.ezereves.hu/cd_reszletes.html
De volt aki 16 órát emleget. Most akkor hány órakor volt?
"Rozsda ette penge falra kiszegezve, Dicső multunk hol vagy , hol vagy eltemetve?
Kiásunk a sírból kopott büszkeségünk, Gyalázott zászlajink, megcsonkított népünk!"...............
"A Pesti Napló így tudósított 1920. június 4-én:
„A budapesti templomokban ma délelőtt megkondultak a harangok, a gyártelepek megszólaltatták szirénáikat, és a borzongós őszies levegőben tovahömpölygő szomorú hanghullámok a nemzeti összeomlás fájdalmas gyászát jelentették: ma délután 4 óra 30 perckor írták alá a Trianonban a magyar meghatalmazottak a békeokmányt"
A 85. évfordulón ha jól emlékszem az összes Kárpát-medencei,magyar templomban az aláírás percében harangoztak.Délután volt a harangozás.Az ablakban állva hallgattam....
:-(
Borzalmas....
Hely
Üdkivözlet mindenkinek!
Sajnos,pontosan ez a helyzet!Lassan felnő egy generáció amely már nem képes ezt megérteni!A médiának nem kis szerepe van ebben,nézzétek csak meg,ömlik a szenny,a szemét,sztárokat csinálnak értéktelen,semmi emberekből,ócska lotyók mutatnak "jó példát" fiatal lányoknak,hogyan kell egészségesen élni,gyermekeinket nem lehet este a tv elé engedni,mert később nem tudom megmagyarázni,hogy a két bácsi miért puszilkodott,és símogatta egymás kukiját!
Ez Magyarország?Ezekért folyt a Magyar vér Mohács mezején?Dobó István ezekért akasztott ki fekete koporsót a véráztatta egri falakra?Miattuk fagyott véres könny a Magyar katonák arcára a Don kanyarban?Értük esett össze az orosz tankok előtt átlőt fejjel a 16 éves fiú,kezében Magyar zászlóval? És te Barátom,egy rohadt nacionalistafasisztaantiszemitacsőcselékmocsok vagy, mert kimondod:IGAZSÁGOT... Hát szépen állunk...
Elnézést,ha valakit megbántottam,de ezek az oldalak itt a történelmüket szerető,haditechnika után érdeklődő,ismeretlenül is jó viszonyban lévő MAGYAR embereké,és ha nem érti meg ezeket a gondolatokat,ajánlom a figyelmébe a déltuán kezdődő "Maunika" show-t,amihez tartalmas és jó szórakozást kívánok!
A tisztelt tagtársaknak baráti üdvözlet:Csokis(lovag)
IN VERITATE IUSTUS SUM HUIC FRATERNALI SOCIETATI
https://www.google.hu/search?q=szent+gy%C3%B6rgy+lovagrend&tbm=isch&tbo=...
Csokis, szerkesztő
Locations
Ez egy meghívó, no comment (én, mi, ott leszek, ott leszünk családdal-baráttal)
"Megemlékezés Trianonról
- a magyar történelem legfájóbb eseményéről -
2008. június 4-én ( szerdán ) 18 órakor
szentmise a Tóvárosi Kapucinus templomban.
Ezt követően gyertyával, fáklyával
átvonulunk az Erzsébet téri világháborús
emlékműhöz.
Beszédet mond:
Dr. Marjanucz László
történész professzor
Koszorúzás, gyertyagyújtás,
az emlékezés virágainak elhelyezése.
Tóvárosi Plébánia és a Tatai Polgári Körök Szövetsége"
Nem CSAK szomorkodni kell hanem őrizni a lángot. Dum spiro - spero .... mondja a kínai.
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
Kedves csokis, csak eggyet mondanék,Igazad van!!!!!!!!!!!!!!!!!
kár hogy kevesen gondolkodnak ugy mint te
Üdvözlettel az erdelyikutatok nevében is !
,,aki remel az megél,, mondtam egyszer én
Üdv Gabriel
...
Hely
Kedves Gabriel!
Hála Istennek egyre többen gondolkodnak így mint én,mint MI.Szerintem ezért is vagyunk így együtt ezeken az oldalakon.Igaz,itt valójában a történelem technikai oldalát boncolgatjuk,de akik ezzel foglalkoznak,álltalában normális értékrendet fogadnak el.Biztos vannak részletkérdések,amiben nem egyforma mindenki véleménye,de a nagyálltalánosságban nézve tisztán látunk.Szerencsére eltudtam menni a wiking találkozóra,és újoncként is rögtön otthon éreztem magam,mert olyan emberekkel lehettem együtt, akik hozzám hasonlóan gondolkodnak.Az ilyen korcs társadalom ellen ez a helyes magatartás:Egymással kapcsolatban maradni itt az oldalakon,telefonon,személyesen.Járjunk találkozókra,rendezvényekre,hordjuk körbe a véres kardot,hadd lássa Europa,nem mindenki akar hemperegni a langyos pocsolyában!Alakuljanak ki ismeretségek,barátságok,egymástól ne szigetelődjünk el,vannak fiatalok akiknek mutassunk utat,ne engedjük elkallódni őket.
Hidd el sokan vagyunk akiknek Erdély nem románia,a Felvidék nem szlovákia,és bizony Mátyás nem román király volt...(A NAGY és kis kezdőbetük nem helyesírási hibák!)
Tiszteletteljes baráti üdvözlet mindenkinek,és hajrá Erdély kutatók!Csokis(lovag)
IN VERITATE IUSTUS SUM HUIC FRATERNALI SOCIETATI
https://www.google.hu/search?q=szent+gy%C3%B6rgy+lovagrend&tbm=isch&tbo=...
Csokis, szerkesztő
rokon lelekek vagyunk ezért nem is tudnek többet hozzáfüzni az elmondottakhoz,ismételten megerősitem hogy igazad van.Isten Áldja És Óvja Magyarországot
Üdv Gabriel
...
Budapesten,pénteken 16:30-kor a HVIM a szokott helyen kezd.Gondolom azért nem 4.-én mert pénteken többen érnek rá.
Borzalmas....
Érdekességként (születés dátumát nézzétek):
http://hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
Locations
Uff!
-ger-
----------------------------------------------------------
"Híven! Becsülettel! Vitézül!"......
csokis szépen megírta sok magyar ember szívfájdalmát.
Amit szintén soha nem fogok megérteni:
- nemes dolog (sőt divat) tüntetni Tibetért. De ha valaki ezt teszi pl. Erdélyért csonkahonban, minimum agyon hallgatja a média, vagy kreténnek állítja be.
- szép dolog kimenni önkéntesnek Afrikába éhező, AIDS-es stb embereken segíteni. De ha hasonló missziós munkát vállalnál elszakított testvéreinkért, szintén idiótának néznének.
Trendi imádni az idegent, és negatív, beskatulyázott jelzőkkel illetni a hazafias érzelmű embereket.
Trendi a fogságba esett kolumbiai katonákat tarkónlövő "hős" che Guevara pólóját hordani, de Wass Albert "háborús bűnös" pólót sehol sem kapni.
És a legfontosabb:
ha bárki olyan agymosott illetővel találkozik, aki románozza a székelyt, vagy "minek gyün ide", nyugodtan mondja meg neki, hogy NEM Ő LÉPTE ÁT A HATÁRT, HANEM A HATÁR LÉPTE ÁT ŐKET!!! Mert már az M1-en is, a Nézőpont műsorban kezdték összemosni az illegális bevándorlókat a dévidéki magyarokkal. Mert hát, a menekült, az menekült - szerintük.
De volt olyan politikus is (akkor még e narancssárga párt a liberális koalícióban volt) 1994-ben, aki "lehazaárulózta" azt, aki manapság trianonozik, vagy megemlékezik róla.
No comment.
Alkoss, teremts, tisztítsd a Világot
örökítsd tovább az Ősi Szent Lángot!
Ha ellened szólnak ne szólj gyűlölettel,
a gonosz nem bír a testvéri szeretettel.
/Kecskés Gábor 1974-2001/
Hely
Hoppá!!!
Véletlenek, úgy látszik, valóban nincsenek...
(Bocs,még az előző linkre reagáltam.)
IN VERITATE IUSTUS SUM HUIC FRATERNALI SOCIETATI
https://www.google.hu/search?q=szent+gy%C3%B6rgy+lovagrend&tbm=isch&tbo=...
Csokis, szerkesztő